Friday, March 14, 2014

मुल्य वृद्धिमा सुधार, माघमा ८.८ प्रतिशतले बढ्यो मुल्य

२९ फागुन काठमाडौं । मुल्य वृद्धिबाट आक्रान्त जनताले अब सुधारको महसुस गर्न पाउने संकेत देखिएको छ । उपभोक्ता मुल्यवृद्धिदर खुम्चिएकाले जनताले राहतको महशुस गर्न पाउने संभावना बढेर गएको छ । यद्यपि सरकारलाई मुल्यवृद्धि नियन्त्रणमा राख्न भने चुनौति नै छ ।
चालु आर्थिक वर्षको पुस मसान्तको तलुनामा माघ महिनामा मुल्यवृद्धिमा सुधार आएको छ भने गत वर्षको माघ महिनाको भन्दा २.७ प्रतिशत कमले मुल्यवृद्धि भएको छ ।
नेपाल राष्ट्र बैंकले बिहीबार प्रकाशित गरेको देशको वर्तमान आर्थिक स्थितिका अनुसार यो आर्थिक वर्षको माघ महिनामा उपभोक्ता मुल्यवृद्धि दर ८.८ प्रतिशत छ । गत वर्षको यसै अवधिमा उपभोक्ता मुल्यवृद्धिदर १०.१ प्रतिशत थियो ।
यो आर्थिक वर्षको पुस मसान्तमा ९.७ प्रतिशत रहेको मुल्यवृद्धि दर माघ मसान्तमा ८.८ प्रतिशतमा कायम भएको छ । यो नियन्त्रणउन्मूख हो ।
समीक्षा अवधिमा वाषिर्क विन्दुगत आधारमा खाद्य तथा पेय पदार्थको मूल्य सूचकाङ्क वृद्धिदर १०.८ प्रतिशत रहेको छ भने गैर-खाद्य तथा सेवा समूहको मूल्य सूचकाङ्क वृद्धिदर ६.९ प्रतिशतले वृद्धि भएको राष्ट्र बैंकले जनाएको छ । अघिल्लो वर्षको सोही अवधिमा यी समूहहरुको मूल्य सूचकाङ्क क्रमशः १०.७ प्रतिशत र ९.६ प्रतिशतले वृद्धि भएको थियो ।
राष्ट्र बैंकका अनुसार समीक्षा अवधिमा खाद्य तथा पेय पदार्थ समूहमा पर्ने वस्तुहरुमध्ये सुर्तीजन्य पदार्थ उप-समूहको मूल्य सूचकाङ्कको वृद्धिदर सवैभन्दा बढी अर्थात २५.३ प्रतिशत रहेको छ । अघिल्लो वर्षको सोही अवधिमा यस उप-समूहको मूल्य सूचकाङ्कमा ११.४ प्रतिशतले वृद्धि भएको थियो ।
अघिल्लो वर्षको सोही अवधिमा क्रमशः ४.४ प्रतिशत र १४.४ प्रतिशतले वृद्धि भएको मदिराजन्य पदार्थ र मासु तथा माछा उप-समूहहरुको मूल्य सूचकाङ्क समीक्षा अवधिमा क्रमशः २२.५ प्रतिशत र १९.५ प्रतिशतले वृद्धि भएको छ ।
त्यसैगरी, समीक्षा अवधिमा फलफूल र खाद्य तथा खाद्यजन्य पदार्थ उप-समूहहरुको विन्दुगत मूल्य सूचकाङ्क क्रमशः १५.६ प्रतिशत र १३.० प्रतिशतले वृद्धि भएको छ । अघिल्लो वर्षको सोही अवधिमा यी उप-समूहहरुको मूल्य सूचकाङ्कमा क्रमशः ४.६ प्रतिशत र १०.२ प्रतिशतले वृद्धि भएको थियो । अघिल्लो वर्षको सोही अवधिमा १२.५ प्रतिशतले बढेको चिनी तथा मिठाई उप-समूहको मूल्य सूचकाङ्क भने समीक्षा अवधिमा २.७ प्रतिशतले घटेको छ ।
समीक्षा अवधिमा गैर-खाद्य तथा सेवा समूहका वस्तुहरुमध्ये लत्ता कपडा तथा जुत्ता-चप्पल उप-समूहको मूल्य सूचकाङ्क सबै भन्दा बढी अर्थात १२.२ प्रतिशतले वृद्धि भएको छ । अघिल्लो वर्षको सोही अवधिमा यस उप-समूहको मूल्य सूचकाङ्कमा ११.५ प्रतिशतले वृद्धि भएको थियो । त्यस्तै, समीक्षा अवधिमा फर्निसिङ्ग तथा घरायसी उपकरण र स्वास्थ्य उप-समूहहरुको मूल्य सूचकाङ्कमा क्रमशः ९.४
प्रतिशत र ९.१ प्रतिशतले वृद्धि भएको छ । अघिल्लो वर्षको सोही अवधिमा उल्लिखित दुवै उप-समूहहरुको मूल्य सूचकाङ्कमा क्रमशः १२.९ प्रतिशत र ६.५ प्रतिशतले वृद्धि भएको थियो ।
त्यसैगरी, समीक्षा अवधिमा शिक्षा उप-समूहको मूल्य सूचकाङ्क ७.८ प्रतिशतले वृद्धि भएको छ । अघिल्लो वर्ष यो उप-समूहको मूल्य सूचकाङ्कमा १२.५ प्रतिशतले वृद्धि भएको थियो ।
क्षेत्रगत आधारमा विश्लेषण गर्दा समीक्षा अवधिमा सवैभन्दा बढी तराईमा ९.४ प्रतिशतले मूल्य सूचकाङ्कमा वृद्धि भएको छ भने पहाडमा ८.५ प्रतिशत र काठमाडौं उपत्यकामा ८.२ प्रतिशतले वृद्धि
भएको छ । अघिल्लो वर्षको सोही अवधिमा यस्ता मूल्य सूचकाङ्कहरुको वृद्धिदर तराईमा १०.६ प्रतिशत, पहाडमा ९.० प्रतिशत र काठमाडौं उपत्यकामा १०.२ प्रतिशत रहेको थियो ।

No comments:

Post a Comment

श्लोक /स्तोत्र - नित्य पठण

Comment

Name

Email *

Message *